Ship Anchor

piątek, 15 sierpnia 2014

Nazwa

Skąd pomysł na nazwę bloga?

Nasz blog ma dość nietypową nazwę. Bo co wspólnego mają pszczoły z żeglarstwem?
Przez cały kurs na patent żeglarski byłyśmy praktycznie nierozłączne, wszystko robiłyśmy razem, dlatego nasz instruktor zaczął mówić na nas ''papużki''. Ale kiedy zobaczył, że przyjeżdżamy na każde zajęcia, wykonujemy każde polecenia ze starannością i ze jesteśmy bardzo pracowite, zamienił ''papużki'' na ''pszczółki'' i tak już zostało. Stąd własnie w nazwie ''bees''.
A ''sailing''? No cóż... nasza pasja, której po części poświęcony jest ten blog.

Co sądzicie o tej nazwie? Skąd braliście pomysły na nazwy swoich blogów? piszcie w komentarzach:)

C.B

2 komentarze:

  1. Wasza nazwa jest fajna, przecież każdy ma swój styl. A pomysł na nazwę mojego bloga wziął sie z tego, że mój blog jest taką skrytą częścią mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa! Przede wszystkim oryginalna. Moja wzięła się po prostu od mojego imienia, nie mam żadnej ciekawej historyjki. :)

    OdpowiedzUsuń