Ship Anchor

sobota, 20 września 2014

Tolerancja.

Na początek wtrące tylko,ze bardzo przepraszamy za długi czas pustek na blogu,ale nie miałyśmy możliwości dodania notek ze względu na brak sprzętu. Zasmuciło mnie,ze jeśli nie poświęcę godziny na rozpowszechnianie bloga nikt tu z własnej woli nie wpadnie, przykro ,ale coz mam nadzieje,ze kogo w koncu ten blog zainteresuje i bedzie wchodził sam z siebie a nie tylko po to by zareklamować swój. Oczywiscie zostawiajcie komentarze i swoje blogi , zawsze się odwdzięczamy :)

Nie, tolerancja to nie tylko tolerowanie homoseksualizmu.

Często mówiąc 'jestem tolerancyjny' ograniczamy się do tolerowania homoseksualistów,a nie tylko o to w tolerancji polega choć wiadomo,że to także jest ważne.
Naprawdę nie rozumiem czemu ludzie nawzajem się nie szanują.
Punk- jestem tolerancyjny jak nik! O nie , co to za dziewczynka w grzywce na pół ryja kochająca Biebera hahahah wyśmiać ją i jej idola!
Directioner- haha słuchasz Kwiatkowskiego?Nie rozmawiam z tobą.
Ateista- jesteś wierzący? to śmieszne , nie masz własnego zdania !
\
Takich sytuacji jest mnóstwo ja podałam kilka losowych, bo nie ma co się rozpisywać co kto mówi. W każdym ludzie ograniczają się do konkretnych grup społecznych , subkultur obrażając innych.Całkowicie nie mogę tego pojąć, najpierw "jestem tolerancyjny" za chwilę śmieje się z rudych lub z osób o ciemniejszej karnacji. Szanujmy się , to wiele nie kosztuje.

Każdy słucha tego co lubi.To nie jest ważne czy słuchasz Nirvany,One Direction, Dody, Afromental, Bednarka,czy nawet disco polo każdy ma swój własny charakter każdy słucha czego chce.

Nie jest ważne jak się ubieramy.Możemy ubrać się nawet w worek po ziemniakach i nikt nie powinien nam mówić,że wyglądamy jak bezdomny. To,że ubierzesz akurat to co jest modne nie robi z ciebie fajniejszej osoby, ok podobają ci się modne ciuchy noś je! Nie podobają , nie noś ich proste. 

Kolor włosów , no błagam co za różnica czy ktoś ma czarne,rude czy blond włosy serio będziecie kierować się stereotypami?
O rasizmie już nie ma co mówić , takie osoby są po porostu chore.

Blondynka w różowym, może jednak nie jest głupia , poznałeś ją ?

Glany,tatuaże, skóra może i wyglądają groźnie ,ale potrafią mieć miękkie serca jak każdy.

Ktoś chodzi ciągle w tym samym , może zbiera pieniądze na swój pierwszy motor? A może jego rodzice zbierają na operację? 

Chłopak w rurkach i grzywce....serio musicie się przypieprzyć o tą grzywkę  i rurki? Niech nosi co chce.


Nie bójmy się wyrażać swojego zdania , nie bójmy się akceptować nieakceptowanych.

                                                    WSZYSCY JESTEŚMY RÓWNI









I na koniec piosenka,która bardzo mi się spodobała , bo wyraża dokładnie moje zdanie na temat bycia sobą.

https://www.youtube.com/watch?v=BKGJo9U3uAs

/ H.B
A wy co sądzicie o tolerancji? 


5 komentarzy:

  1. naprawdę nie mam siły komentować tego wszystkiego. Ludzie są debilami i to akurat się nie zmieni. Nie potrafię tego zrozumieć, nigdy nie potrafiłam i zapewne nigdy potrafić nie będę.
    Słuchasz Biebera, a co mi do tego, nie lubię jego muzyki bo to nie mój typ, ale do niego samego nic nie mam. Szanuję go bo sam coś tworzy i zdobywa swoich fanów to normalne.
    Jesteś czarny, co z to tego, ja jestem biała Ty czarny, zapewne różnimy się tylko kolorami, a dyskryminacja koloru to chora sprawa.
    Masz mnóstwo tatuaży, według mnie niszczysz swoje ciało, ale jeśli one Cię uszczęśliwiają to nie ograniczaj się.
    Jesteś ruda/rudy i masz piegi, nie mamy wpływu na to jacy się rodzimy, a to, że mamy inne kolory włosów nie dzieli nas na lepszych i gorszych

    Na koniec przyznam, że ja również jestem nietolerancyjna. Tak dobrze czytasz JESTEM NIETOLERANCYJNA
    Nie toleruje chamstwa, przemocy i aroganctwa

    Pozdrawia Anka
    http://ania9716.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tolerancje jest bardzo ważna, jednak ja czasami sama lapię się na tym że naśmiewam się z kogoś lub czegoś, niestety.
    pozdrawiam :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej sprawie mam taką samą opinię jak w sprawie wszystkich ludzi. "Masz tylko jedną szanse" - nie ważne kogo poznaję, każdy jest w moich oczach taki sam na początku, ma taką samą szanse. Jeżeli ją wykorzysta to się dogadamy, jeżeli mnie zawiedzie... lepiej nie wiedzieć co się dzieje z takimi ludźmi.
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i naprawdę daje dużo do myślenia :)

    wpadajcie do mnie : http://julkapilipiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń