Ship Anchor

sobota, 20 września 2014

Wstań.

Wstań i pokaż,że jesteś wojownikiem.

Na początek , nie będę ukrywać porobiło się ostatnio i obie przeszłyśmy lekkie załamanie.

Szkoła-lekko nie jest. Chcieli mnie wywalić za "notoryczne noszenie niezmiennego obuwia" czyli glanów ;) Tak , tak mają prawo mnie za to wywalić, śmieszne? Nie , żałosne :)
Nasza szkoła to jedno wielkie "NIE WOLNO" czyli:
dredów,piercingu,znaków subkultury,obuwia niezmiennego (nawet botki są zakazane)bluzek ukazujących ramiona i wiele ,wiele innych,ale pisanie tego zajęłoby mi całe wieki. Oczywiście obowiązkowe mundurki i identyfikatory "JAK TYLKO WEJDZIECIE NA TEREN SZKOŁY MACIE JE MIEĆ NA SOBIE  ŻADNEGO UBIERANIA PRZED LEKCJĄ!" tak, jakby to delikatnie określić dyrekcja jest lekko ....zwariowana? Kiedyś szkoła ta cieszyła się bardzo dobrą opinią zarówno jeśli chodzi o poziom nauki jak i dobre samopoczucie uczniów teraz tylko to pierwsze jest aktualne. Ale nie ma co się użalać , jesteśmy twarde i przeżyjemy to, musimy, jeszcze tylko jeden rok :)

Mnóstwo nauki,ledwo dwa tygodnie minęły a my już jesteśmy wyczerpani,a trzeba się cholernie starać , by dostać się do dobrego liceum.

To w jakim stanie ostatnio byłyśmy mija się z tym ,co sobie obiecałyśmy.Jednak wzięłyśmy się w garść i wstajemy na nogi !
Ja jak zwykle się ocknęłam i pokierowałam nas na właściwy tor. Wracamy do naszego wcześniejszego podejścia.

  • Olewamy  system (olewamy, nie buntujemy się xd)
  • Jesteśmy żeglarzami.
  • Jesteśmy Indiankami (tak o tym też zrobimy notkę :) )
  • Jesteśmy wojownikami
  • Jesteśmy CHB
  • Damy radę musimy to przetrwać , by później było lepiej.
  • I nie ma rozczulania się nad sobą !
Wam też życzę ,żebyście nie przejmowali się opinią innych (chyba,że możecie za to siedzieć lub zostać wywaleni ze szkoły)
Zawsze dążyli do celu i uwierzyli w siebie !

/H.B

5 komentarzy:

  1. fajny post... ja właśnie poszłam do liceum i jak na razie zauważyłam nie ma żadnych ograniczeń ^^ nie ingerują w to jak kto jest ubrany i bardzo mnie to cieszy... na pewno uda wam się przetrwać, a przynajmniej tego wam życzę ;* dopiero zaczynam pisać bloga więc wpadnij jeśli masz ochotę ;)

    http://pavlinv.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w gimnazjum za noszenie glanów miałam tylko podwójnie obniżone zachowanie. Najlepsze jest to, że dziewczynki z pierwszych klas pomykały po korytarzach w 15-centymetrowych szpilkach, a to mnie się dostawało za glany. :) Teraz w liceum jest lepiej jeśli chodzi o zasady dotyczące wyglądu, co prawda w statucie jest napisane, że koloryzacja włosów tylko w odcieniach naturalnych, a ja chodzę w zielonych, ale nikt nic jeszcze nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!! :) Życzymy Ci powodzenia w szkole ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się nie przejmuję opinią innych <3 :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem w technikum, obecnie w drugiej klasie. Nie jest tak źle jak u was, no ale... Mimo powszechnego pozwolenia, dziewczyny z założeniem krótkich spodenek mają problem. Tak samo jak u Was, obuwie zmieniać trzeba, glanów nikt nie toleruje, trampek na platformie, ani jakichkolwiek znaków subkultury. Jako jednostka mam tam ciężko... Ale staram się i wciąż noszę kolorowe włosy. ^^ Pewnie gdybym o tym wiedziała, nigdy bym tam nie złożyła papierów.
    Zaobserwowałam i mam nadzieję na rewanż. ;)
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń