Ship Anchor

wtorek, 7 października 2014

Anti Boyfriend Tag

No więc dziś notka opisująca ideałów,którzy nie istnieją ,ale cóż :)
Znalazłyśmy pytania w  internecie i odpowiemy na nie jak najbardziej szczerze :)

 Hard

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaków?
Chmm trudno wybrać najważniejszą ,ale nie będę oryginalna i powiem SZCZEROŚĆ bo to jednak podstawa :)

2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?

Jeśli chłopak jest zbyt pewny siebie i chce udowodnić swoją męskość popisując się i wyszydzając z dziewczyny lub ogólnie wyżywając się na słabszych jest od razu skreślany na mojej minimalnej liście ludzi,których lubię.
3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Zazwyczaj patrzę bardziej w  co jest ubrany.Zawsze patrzę na buty,nie wiem czemu ,ale patrząc na ubranie można często dostrzec czyiś charakter,styl oczywiście to mi nie przysłania całego poglądu o nim. Poza ubraniem są oczywiście włosy i oczy.
4. Opisz wymarzoną randkę.
Mój wymarzony wspaniały chłopak zabrałby mnie na punkrockowy koncert,wziął na barana,zebym lepiej widziała.Potem oboje wbilibyśmy do pogo , wrócili cali ubłoceni ,ale szczęśliwi. Zabrałby mnie w jego ulubione miejsce,gdzie nikogo wcześniej nie przyprowadzał tam byśmy siedzieli wtuleni pijąc jakieś tanie wino i ciesząc się ,że siebie mamy. To takie nierealne :(
5. Kim byłby twój sławny chłopak?

Oliver Sykes  :)



6. Przez co zakończyłabyś związek?

Po co tak negatywnie myśleć ? Chmm przez zdradę na pewno i oszustwo.
7. Co chciałabyś żeby chłopak robił w związku?
Chciałabym żeby się o mnie martwił ,troszczył i po prostu mnie kochał tyle ;)
8. Jakiego koloru lubisz oczy i włosy?
Tracę głowę dla brązowych oczu , a włosy mogą być każdego koloru,jeśli ideał to najlepiej brązowe,blond.
9. Kupuje ci prezent. Co to jest?
Łańcuch ,którym zepnie nasze spodnie i powie ,że nigdy mnie już nie puści :D
10. Ulubiony typ chłopaka.





Cold

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaków?
Na pewno szacunek do dziewczyny, poświęcanie się i wierność
2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
Musi udowodnić ze jest chłopakiem godnym zaufania a nie chłopczykiem szukającym desperacko dziewczyny.
3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
 Zazwyczaj zwracam uwagę jeśli się jakoś wyróżnia np swoim wyglądem i wtedy mogę zadecydować czy mi się   to podoba czy nie, albo po prostu ogólny wygląd.
4. Opisz wymarzoną randkę.
 Szczerze na to pytanie nie odpowiem, bo się nad tym nie zastanawiałam i nie lubię żadnych randek, nie wiem  jak bym chciała, żeby wyglądała.
5. Kim byłby twój sławny chłopak?
 Hmm może Johnny Depp ale z młodości.
6. Przez co zakończyłabyś związek?
 Na pewno przez zdradę 
7. Co chciałabyś żeby chłopak robił w związku?
Żeby się martwił, pomagał, poświęcał i pokazywał ze mnie kocha.
8. Jakiego koloru lubisz oczy i włosy?
Jeśli chodzi o oczy to wszystko jedno, a włosy byle naturalne i żeby nie były blond albo rude (bo ja mam jasne)
9. Kupuje ci prezent. Co to jest?
9. Jakaś koszulka z logo ulubionego zespołu lub płyta.
10. Ulubiony typ chłopaka.
10.

6 komentarzy:

  1. Hard ma dość nietypową wymarzoną randkę ;D

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post to prawda ideałów nie ma są tylko ludzie zbliżeni do ideałów ale często masa wielu zalet to też masa wielu wad :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Szczególnie opisana przez Hard wymarzona randka ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak tacy mężczyźni powinni istniej nie tylko w snach :)) Może wspólna obserwacja?

    Zerknij na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałyście u mnie o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń