Ship Anchor

sobota, 23 sierpnia 2014

Someday

Razem raźniej :)

Wczoraj przyjechała do mnie C.B mój humor od  razu się polepszył , bo nudno tak samej w wakacje.Kiedy przyjechała zrobiłyśmy to co zawsze robimy kiedy się spotykamy...........zjadłyśmy :) Potem pokazałam kawałek mojej okropnej miejscowości i poszłyśmy do lasu , bo było to o wiele ciekawsze niż łażenie po wymarłych ulicach. Całą drogę przegadałyśmy jak to my i zrobiłyśmy kilka zdjęć. Jak wróciłyśmy zjadłyśmy obiadek i zagrałyśmy w Monopoly, bo nie ma nic lepszego niż wieczór spędzony z przyjaciółką , kiedy za oknem deszcz a wy gracie w grę planszową mając w dupie cały świat. Potem już byłyśmy tak padnięte,że obejrzałyśmy kawałek filmu i poszłyśmy spać. Dziś dokończyłyśmy oglądać tą naprawdę głupią komedię,ale przyznam ,że śmieszną. Potem nakręcałyśmy równie głupie filmiki i tak nam minęło przedpołudnie.Odprowadziłam C.B na przystanek i nic więcej ciekawszego się nie wydarzyło.Oczywiście nie przyjmuję wgl do świadomości ,że niedługo do szkoły ,nawet nie chcę o tym myśleć. Są jeszcze wakacje , wykorzystajmy ten czas jak najlepiej ! / H.B

                                                                   przytulanko :)



i film , który oglądałyśmy przetłumaczony jako "głupia i głupsza" wszystkie blondynki proszę o nie branie tego zbyt do siebie :)


6 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że nic tak nie poprawia humoru jak spotkanie z przyjaciółką :D Ja też w ogóle nie przyjmuję do wiadomości, że nie długo do szkoły, ale za parę dni czeka nas rozczarowanie... ;( Oby te dni były jak najlepsze.
    Obserwuję i będzie mi miło, jak chociaż zajrzysz http://paryzanka1889.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha czasami tłumaczenia filmów mnie rozwalają np. "Dear John" przetłumaczone na "Wciąż ją kocham" tak bardzo to samo :D
    Myśl, że został tylko tydzień wakacji wprawia mnie w stan depresji. Jak zwykle mam wrażenie, że te dwa miesiące poszły się walić. I minęły, jakoś tak za szybko...

    Pozdrawiam :)

    http://kingasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moją przyjaciółką najbardziej lubimy jeździć rowerami. To znaczy ja lubię, ona zazwyczaj jedzie za mną i nie może mnie dogonić :D Ach, ta słaba kondycja ;)
    Ja staram się nie myśleć, że już prawie po wakacjach.:/
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) moja przyjaciółka jest dla mnie wszystkim :)
    http://mylifeas-4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie zdjęcie ma mega tło!

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłaś o obserwacji u mnie.Ja już teraz ty
    http://lovefashionnikola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń